fbpx

Obchodní podmínky pro online kurz „12 dní k sebevědomí“

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Janem Řezníčkem, IČ: 06280323, se sídlem Na Rozdílu 40, 160 00, Praha 6, e-mail: info@skolasebevedomi.cz (dále také „my“ nebo „poskytovatel“), a zákazníkem (dále také „vy“ nebo „zákazník“) při prodeji online kurzu „12 dní k sebevědomí“ (dále jen „kurz“), který je poskytován prostřednictvím webové stránky www.skolasebevedomi.cz.

Než si kurz zakoupíte, přečtěte si prosím pozorně tyto podmínky.

Smluvní vztah mezi vámi a poskytovatelem vzniká odesláním závazné objednávky prostřednictvím objednávkových formulářů na výše uvedené webové stránce nebo jiným způsobem, například e-mailem. Od tohoto momentu vznikají mezi vámi a poskytovatelem vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny těmito podmínkami. Podáním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s podmínkami a že s nimi souhlasíte.

2. Popis kurzu

Kurz obsahuje 12 cvičení zaměřených na rozvoj sebevědomí. Přístup ke kurzu je zajištěn online formou po přihlášení na webových stránkách poskytovatele. Přístup je časově omezený na 6 měsíců od data aktivace.

3. Cena a platební podmínky

Cena kurzu je 599 Kč včetně DPH. Platba je možná pouze bankovním převodem. Údaje k platbě obdrží zákazník po dokončení objednávky.

Cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data objednávky), není-li uvedeno jinak. Závazek zákazníka uhradit cenu za kurz je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.

4. Zpřístupnění kurzu

Po přijetí platby zašle poskytovatel zákazníkovi e-mail s přihlašovacími údaji a pokyny. Zákazník je povinen zkontrolovat složku „Spam“, pokud e-mail neobdrží do 24 hodin od platby. Pokud není e-mail k nalezení ani ve složce Spam po 24 hodinách od zaplacení, zákazník zašle e-mail s přílohou potvrzení o platbě na info@skolasebevedomi.cz.

5. Odstoupení od smlouvy

5.1

Jako spotřebitel máte právo v souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku od smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů ode dne jejího uzavření. Odstoupení od smlouvy musí být poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od smlouvy můžete využít vzorový formulář, který je uveden níže. Odstoupení však lze učinit jakýmkoli prokazatelným způsobem.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:

  • Adresát (zde spotřebitel vloží jméno a příjmení, adresu a e-mailovou adresu):
  • Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto kurzu (*)
  • Datum objednání (*) / datum obdržení (*)
  • Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů (*)
  • Adresa spotřebitele/spotřebitelů
  • Číslo bankovního účtu spotřebitele/spotřebitelů, na které mají být vráceny peníze (*)
  • Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
  • Datum (*)
  • (*) = povinné údaje (nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte)

5.2

Zákazník výslovně souhlasí s tím, aby mu byl kurz zpřístupněn před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, a zároveň bere na vědomí, že tímto souhlasem zaniká jeho právo na odstoupení od smlouvy podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku. Tento souhlas poskytuje zaškrtnutím příslušného políčka v objednávkovém formuláři.

5.3

V případě odstoupení od smlouvy dle článku 5.1 těchto podmínek Vám vrátíme přijaté peněžní prostředky do 14 dnů od odstoupení, a to stejným způsobem, jakým jsme je přijali. V případě odstoupení od smlouvy ohledně služby, s jejímž poskytováním bylo na Vaši žádost již započato, jsme oprávněni započíst svůj nárok na částečnou úhradu vůči nároku na vrácení ceny a jsme tedy oprávněni vrátit částku poníženou o tento náš nárok.

5.4

Je-li poskytovatel v prodlení se zpřístupněním digitálního obsahu, může zákazník od smlouvy odstoupit, nesplní-li poskytovatel svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej uživatel vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se strany výslovně dohodly.

6. Reklamace

6.1

Zákazník je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online vzdělávacích produktů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky – aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru – internetového prohlížeče může být omezena funkcionalita.

V případě, že dojde k technickému problému, který znemožní přístup k obsahu kurzu nebo jeho části, je zákazník oprávněn podat reklamaci na e-mail info@skolasebevedomi.cz. Poskytovatel se zavazuje vadu bezodkladně odstranit, případně nabídnout přiměřenou náhradu nebo vrácení peněz.

Za vadu kurzu se nepovažuje situace, kdy kurz nesplní subjektivní očekávání zákazníka.

6.2

Poskytovatel zaručuje, že kurz bude bez vad, zejména pak, že:

  • má vlastnosti, které byly ve smlouvě dohodnuty, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které poskytovatel v popisu kurzu uvedl, případně takové, které lze s ohledem na povahu kurzu očekávat,
  • je vhodný pro účely, které poskytovatel uvedl, nebo pro účely, které jsou pro kurzy tohoto typu obvyklé,
  • odpovídá jakosti nebo provedení ukázky v případě, že byla jakost nebo provedení stanovena podle ukázky,
  • je v odpovídajícím rozsahu, splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy a není zatížen právy třetích stran.

6.3

V případě, že bude mít kurz vadu, zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle odst. 6.2, můžete jako vadu poskytovateli oznámit a uplatnit práva z vadného plnění zasláním písemné reklamace na e-mailovou adresu info@skolasebevedomi.cz, poštovní adresu nebo telefonicky.

Při uplatnění práva z vad je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nelze, s výjimkou případů dle odst. 6.4, bez souhlasu poskytovatele změnit.

V případě, že si nezvolíte řešení vady, máte pouze práva uvedená v odst. 6.5. Uplatnění práv z vadného plnění a reklamace se řídí ustanoveními § 1810 a násl., § 1820 a násl. a § 2099 a násl. občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele.

6.4

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, máte právo na:

  • odstranění vady dodáním nového kurzu bez vady, nebo dodáním chybějící části kurzu,
  • odstranění vady opravou kurzu,
  • přiměřenou slevu z ceny kurzu,
  • odstoupení od smlouvy.

V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a poskytovatel vadu takto neodstraní v přiměřené lhůtě, kterou uvedl, nebo sdělí, že tímto způsobem vadu neodstraní vůbec, máte práva dle bodů c) a d), i když nebyla původně požadována. To platí i v případě, že je vada neopravitelná.

6.5

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, máte práva dle odst. 6.4 a)–c). Pokud však poskytovatel vadu neodstraní včas nebo neoprávněně odmítne vadu odstranit, vzniká vám právo od smlouvy odstoupit.

Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete kurz řádně užívat pro třetí výskyt vady po opravě nebo při větším počtu vad kurzu.

6.6

Do tří dnů od obdržení reklamace poskytovatel na vaši e-mailovou adresu potvrdí, že reklamaci obdržel, kdy ji obdržel a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace.

Reklamaci poskytovatel vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení, a to včetně zaslání informace o vyřízení. Lhůta může být po vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od smlouvy či požadovat přiměřenou slevu.

O uplatnění reklamace vystaví poskytovatel písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy k uplatnění došlo, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován a jaké jsou kontaktní údaje, na které poskytovatel zašle informace o vyřízení reklamace.

6.7

Máte právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u kurzu ve lhůtě dvou let od jeho poskytnutí, vždy však bez zbytečného odkladu po jejím zjištění.

Zvláštní ujednání týkající se digitálního obsahu

6.8

Součástí kurzu může být také digitální obsah. Ve vztahu k takovému obsahu poskytovatel odpovídá uživateli, že:

  • odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  • je vhodný k účelu, pro který jej uživatel požaduje a s nímž poskytovatel souhlasil,
  • je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci a s uživatelskou podporou.

6.9

Poskytovatel odpovídá uživateli, že vedle ujednaných vlastností:

  • je digitální obsah vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
  • digitální obsah rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které může uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná poskytovatelem nebo jinou osobou v téže smluvní linii, zejména reklamou nebo označením,
  • je digitální obsah poskytován s příslušenstvím a pokyny k použití, které může uživatel rozumně očekávat,
  • digitální obsah odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které poskytovatel zpřístupnil před uzavřením smlouvy.

6.10

Pokud jde o vadu týkající se digitálního obsahu, můžete vytknout vadu, která se u digitálního obsahu projeví nebo vyskytne za trvání závazku (6 měsíců od data aktivace).

6.11

Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:

  • poskytovatel vadu neodstranil v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobil uživateli značné obtíže, přičemž se zohlední povaha digitálního obsahu a účel, pro který ho uživatel požadoval, nebo je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro uživatele,
  • se vada projeví i po odstranění,
  • je vada podstatným porušením smlouvy.

Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou digitálního obsahu bez vady a vadného digitálního obsahu, který byl uživateli poskytnut. Má-li být digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; uživateli náleží sleva i v případě, že odstoupí od smlouvy.

Uživatel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada digitálního obsahu jen nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.

7. Ochrana osobních údajů

Zpracování osobních údajů se řídí samostatným dokumentem Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na webových stránkách poskytovatele.

8. Práva duševního vlastnictví

Digitální obsah (e-book, online kurz) bude poskytnut pouze vám jako zákazníkovi, na vaši e-mailovou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn.

Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu .pdf a .word.

Obsah stáhnete v internetovém prohlížeči, pokud byl dodán formou zaslání odkazu na webovou stránku. Pro stáhnutí e-booku je nezbytné, abyste byli připojeni k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení. K přehrání obsahu v on-line kurzu ve členské sekci je nutné se přihlásit do vašeho uživatelského účtu zadáním přístupových údajů. Obsah přehrajete s pomocí internetového prohlížeče podporujícího audio přehrávání. Software musí obsahovat obvyklé zvukové kodeky.

Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.

Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez výslovného souhlasu poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho užití dalšími osobami.

Udělujeme vám nevýhradní nepřevoditelné právo přistupovat ke kurzu po dobu uvedenou v článku 2, a to výhradně pro vaše interní užití v souladu s podmínkami. Právo přistupovat ke kurzu zahrnuje také nevýhradní, nepřevoditelnou licenci k užívání materiálů poskytnutých prostřednictvím webových stránek poskytovatele.

Kurzy a materiály poskytnuté prostřednictvím webových stránek poskytovatele nesmíte:

  • pronajímat, podlicencovat, přeprodávat nebo podobně zneužívat,
  • používat za účelem vytvoření konkurenčního produktu nebo služby,
  • používat způsobem nebo za účelem, který porušuje jakékoli právo duševního vlastnictví nebo jiné právo jakékoli třetí strany nebo který porušuje platné zákony.

Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.

9. Vyloučení odpovědnosti

Kurzy mají čistě vzdělávací a informační charakter v oblasti osobního rozvoje. Zakoupením kurzu berete na vědomí, že za způsob, jakým informace z kurzu uplatníte, i za výsledky z toho plynoucí, nesete plnou odpovědnost vy sami.

Poskytnuté materiály je třeba chápat jako doporučení a metodické podněty; případný nezdar při jejich praktickém využití závisí na vás. Poskytovatel neodpovídá za vaše rozhodnutí ani kroky učiněné na základě poskytnutých doporučení.

Některá cvičení mohou být fyzicky, psychicky nebo emočně náročná. Rozhodnutí, zda se do nich pustíte, je zcela na vás a na vaší odpovědnosti.

Materiály obsažené v online produktech nenahrazují individuální konzultaci s odborníkem ani lékařskou či psychoterapeutickou péči.

10. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 23. 4. 2025 a jsou součástí každé objednávky kurzu. Poskytovatel si vyhrazuje právo podmínky měnit, přičemž jejich aktuální verze je vždy dostupná na webu.

Poskytovatel není ve vztahu ke spotřebitelům vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

Komunikovat spolu budeme v českém jazyce prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v úvodu podmínek. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce. Je uzavírána na dálku prostřednictvím webu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku si hradíte sami.

Vyřizování stížností spotřebitelů na služby zajišťuje poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy info@skolasebevedomi.cz. Informace o vyřízení stížnosti bude zaslána na e-mailovou adresu spotřebitele.

V případě, že mezi námi a vámi dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2
e-mail: adr@coi.cz
web: adr.coi.cz

Rovněž můžete využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.